Usługa jest świadczona w celu:
• umożliwienia pracownikom i studentom AGH składania wniosków wyjazdu zagranicznego oraz rozliczeń wyjazdów zagranicznych w tym programu ERASMUS
• umożliwienia pracownikom AGH składania wniosków przyjęcia cudzoziemca
• prowadzenia rejestru umów z instytucjami
• prowadzenia budżetu wewnętrznego DWZ
Odbiorcami usług są jednostki i komórki organizacyjne AGH:
• pracownicy Działu Współpracy z Zagranicą - w zakresie przetwarzania wniosków i rozliczeń
• pracownicy Działu Współpracy z Zagranicą pełniący rolę administratorów aplikacji DWZ
• pracownicy Dziekanatów w zakresie wniosków dotyczących pojedynczego Wydziału
• pracownicy AGH dla składania wniosków i rozliczeń
• studenci AGH dla składania wniosków i rozliczeń
• goście zagraniczni odwiedzający AGH
• studenci przyjeżdżający w ramach programów ERASMUS (i podobnych)
Dostęp do usługi uzyskuje się automatycznie poprzez rejestrację na stronie https://wnioski.dwz.agh.edu.pl z wykorzystaniem adresu e-mail i utworzenie hasła dostępowego.
Nie występują ograniczenia w możliwości rejestracji.
Usługa jest dostępna poprzez sieć Internet z każdego miejsca na świecie w postaci aplikacji www pod adresem: wnioski.dwz.agh.edu.pl
Usługa jest przeznaczona do korzystania na komputerach (stacjonarny i laptopy), nie posiada specjalnej wersji na urządzenia mobilne (tablety, smartfony).
Usługa obejmuje składanie wniosków, rozliczeń i ich obsługę w zakresie
• delegacje pracowników (wyjazdy i przyjęcia gości zagranicznych),
• Erasmus (wyjazdy i przyjazdy),
• wyjazdy studentów,
• umowy (z innymi uczelniami w ramach programów).
W ramach świadczonej usługi można uzyskać wsparcie w zakresie :
• rozwiązywanie incydentów związanych z funkcjonowaniem usługi,
• rozwiązywanie problemów w działaniu usługi,
• korekty błędów ludzkich popełnionych przy składaniu wniosków (niemożliwych do skorygowania przez użytkowników),
• odzyskiwanie/modyfikacja danych,
- backupy obejmują dane z zakresu co najwyżej trzech miesięcy wstecz i są wykonywane z częstotliwością co najwyżej raz na dobę,
- po zawnioskowanych modyfikacjach danych - niemożliwych do wykonania poprzez interfejs serwisu - obsługa wniosków oraz odpowiedzialność formalna, merytoryczna i rachunkowa pozostaje po stronie DWZ,
• wprowadzanie zmian w funkcjonalności aplikacji (w wykorzystaniem procesu Zarządzanie Zmianą),
• udzielanie informacji lub porad.
Usługa jest świadczona przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia (24/7) we wszystkie dni w roku.
Usługa może być niedostępna w weekendy w godzinach 02:00 – 06:00 CET/CEST ze względu na prace konserwacyjne. Każda planowana niedostępność jest komunikowana z wyprzedzeniem.
Usługa może być niedostępna w każdym innym terminie po uzgodnieniu z przedstawicielami użytkowników i zakomunikowaniu terminu niedostępności.
W usłudze stosowana są uprawnienia dla użytkowników do poszczególnych modułów, administracji użytkownikami, ograniczające widoczność danych. Poziomy uprawnień:
• uprawnienia użytkownika
• uprawnienia użytkownika typu Dziekanat
• uprawnienia administratora DWZ
• uprawnienia super-administratora
Dostęp do usługi odbywa się za pomocą szyfrowanego protokołu https.
All rights reserved © 2021 Akademia Górniczo-Hutnicza