Usługa jest świadczona w celu zapewnienia
Odbiorcami usług są:
• Pracownicy AGH
• Doktoranci AGH
• Studenci AGH
Aby skorzystać z usługi konieczne są:
• Posiadanie konta laboratoryjnego
W zakres usługi wchodzą:
• 4 laboratoria wyposażone w komputery z systemami operacyjnymi Linux i Microsoft Windows
Lista laboratoriów (lokalizacje):
• 503
• 506
• 511A
• 511B
Usługa umożliwia korzystanie ze standardowego oprogramowania.
Lista takiego oprogramowania znajduje się -tutaj-
W ramach świadczonej usługi można uzyskać wsparcie w zakresie:
• pomoc przy logowaniu
• pomoc w przypadkach awarii komputerów
Usługa jest świadczona:
• od poniedziałku do piątku, w dni robocze w godzinach 08:00 – 20:00
• w soboty i niedziele – wg ustaleń dla studiów podyplomowych, niestacjonarnych, itp.
• w okresach ferii i wakacji (bez zajęć dydaktycznych) od poniedziałku do piątku, w dni robocze w godzinach 08:00 – 15:00.
Usługa może być niedostępna w każdym terminie, kiedy nie odbywają się zajęcia dydaktyczne.
Informacje o planowanych niedostępnościach usługi są publikowane w:http://pomoc-it.agh.edu.pl/
Logowanie użytkowników odbywa się połączeniem szyfrowanym.
Korzystanie z usługi wymaga uwierzytelnienia użytkownika za pomocą loginu i hasła.
Korzystanie z sieci przewodowej w Laboratoriach możliwe jest jedynie z komputerów zainstalowanych w Laboratoriach. Podłączeni innego komputera powoduje zablokowanie portu sieciowego.
All rights reserved © 2021 Akademia Górniczo-Hutnicza