Usługa jest świadczona w celu zapewnienia użytkownikom możliwości korzystania z poczty e-mail w domenie agh.edu.pl za pośrednictwem stron www (Webmail) jak i za pomocą klienta pocztowego.
Odbiorcami usług są:
Konta poczty elektronicznej zakładane są na podstawie wniosku. Złożenie wniosku wymaga wizyty osobistej i legitymacji studenckiej/doktoranckiej lub dowodu osobistego w przypadku pracowników.
Szczegółowe informacje na temat procedury zakładania kont znajdują się w instrukcji: Zakładanie konta pocztowego.
Aby skorzystać z usługi poczty elektronicznej konieczne są:
W zakres usługi wchodzą:
Usługa jest dostępna dla odbiorców poprzez sieć komputerową AGH na terenie AGH w Krakowie i ośrodków zamiejscowych oraz poprzez sieć Internet.
Usługa jest przystosowana do korzystania na komputerach i urządzeniach mobilnych (tablety, smartfony).
Obowiązują limity miejsca na przechowywane wiadomości poczty elektronicznej (quota). Wynoszą one:
Serwery poczty elektronicznej dostępne są z wykorzystaniem protokołu IMAP.
Maksymalna wielkość załączników nie może być większa niż 100 MB.
W ramach świadczonej usługi można uzyskać wsparcie w zakresie:
Usługa jest świadczona przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia (24/7) we wszystkie dni w roku.
Usługa może być niedostępna w weekendy w godzinach 02:00 – 06:00 CET/CEST ze względu na prace konserwacyjne. Każda planowana niedostępność jest komunikowana z wyprzedzeniem.
Usługa może być niedostępna w każdym innym terminie po uzgodnieniu z przedstawicielami użytkowników i zakomunikowaniu terminu niedostępności.
Korzystanie z usługi wymaga zalogowania przy użyciu osobistego identyfikatora i hasła.
Hasło musi mieć minimalną długość 6 znaków oraz zawierać minimum 1 literę i minimum 1 znak specjalny (np. !@#$%^&*?.,).
Transmisja wiadomości pomiędzy serwerem poczty i klientem odbywa się w połączeniu szyfrowanym.
Serwer poczty zapewnia ochronę antyspamową i antywirusową.
All rights reserved © 2022 Akademia Górniczo-Hutnicza