Sposób zakładania konta jest zależny od grupy, do której należy użytkownik. Poniżej zostały opisane wszystkie z nich.
Należy pobrać i wypełnić formularz danymi dotyczącymi Pracownika, dla którego ma zostać utworzone konto pocztowe (wniosek - założenie konta pocztowego dla Pracownika). Następnie wniosek powinien zostać podpisany przez Pracownika i potwierdzony przez Przełożonego, co można wykonać na jeden z poniższych sposobów:
Uwaga: Pracownicy, którzy nie posiadają numeru PESEL powinni w tej pozycji wpisać datę urodzenia.
Pracownicy, którzy potrzebują zresetować hasło do poczty w domenie @agh.edu.pl powinni skontaktować się z Pomocą IT:
a) Mailowo, jeśli posiadają adres w domenie jednostki w której są zatrudnieni,
b) Osobiście, w siedzibie Pomocy IT,
c) Telefonicznie, w celu ustalenia procedury potwierdzenia tożsamości.
Student oraz doktorant może założyć konto pocztowe samodzielnie przez wypełnienie formularza online. Do tego celu niezbędne są:
Uwaga: Studenci/doktoranci, którzy nie posiadają numeru PESEL powinni w tej pozycji wpisać swoją datę urodzenia oraz pięć zer (np. data urodzenia: 11.12.2005 - wpis w pozycji PESEL: 05121100000)
W celu założenia konta pocztowego należy wykonać następujące kroki:
1. Przejdź na stronę: panel.agh.edu.pl/newuser/newuser.php.
2. Wpisz swój numer albumu oraz numer PESEL w wyznaczone pola i kliknij "Dalej".
3. Po zweryfikowaniu wprowadzonych danych serwis prześle kod do aktywacji na adres e-mail podany w czasie rekrutacji. Stan realizacji zlecenia możesz sprawdzić logując się ponownie na tę samą stronę, podając numer albumu oraz PESEL.
Uwaga: Po pięciu błędnych próbach rejestracji system zablokuje możliwość kolejnych prób dla danego numeru albumu.
W przypadku problemów z automatycznym formularzem należy skontaktować się z Pomoc IT, wysyłając e-mail ze skrzynki pocztowej zarejestrowanej podczas procesu rekrutacji na studia podając imię, nazwisko i numer albumu na adres pomoc@cri.agh.edu.pl.
Uwaga Studencie! Możesz wyrazić zgodę w Panelu AGH na wykorzystanie Twojego prywatnego adresu e-mail do procesu resetowania hasła (w przypadku jego zapomnienia). Dzięki temu uzyskasz możliwość samodzielnego zresetowania hasła bez konieczności osobistej wizyty w siedzibie CRI Pomoc IT, do czego serdecznie zachęcamy.
1. Zaloguj się do Panelu AGH i kliknij w menu po lewej stronie zakładkę "Ty".
2. Zaznacz pole "Chcę mieć możliwość zresetowania hasła do systemu Poczta AGH, poprzez weryfikację numeru albumu, PESEL i kodu wysłanego na wskazany adres e-mail".
3. Podaj alternatywny adres e-mail, który posłuży w przyszłości do autoryzacji procesu resetowania hasła, a następnie kliknij w przycisk "Zmień".
4. Zatwierdź proces wprowadzając swój numer PESEL.
Studenci studiów podyplomowych mają możliwość założenia konta pocztowego poprzez organizatora studiów podyplomowych. W takim przypadku wystarczy, aby organizator wysłał e-mail ze swojego konta pocztowego w domenie AGH na adres pomoc@cri.agh.edu.pl z prośbą o założenie kont dla studentów kierunku, którego jest Opiekunem. Wiadomość powinna zawierać imiona i nazwiska studentów, numery PESEL oraz ich prywatne adresy e-mail.
W celu otrzymania konta e-mail AGH dla Jednostki należy przesłać skan wypełnionego formularza (wniosek - założenie konta pocztowego dla Jednostki) na adres pomoc@cri.agh.edu.pl. Wniosek powinien być podpisany przez Kierownika Jednostki i wysłany z adresu w domenie @agh.edu.pl. Wniosek powinien zostać potwierdzony przez Kierownika Jednostki, co można wykonać na jeden z poniższych sposobów:
W celu otrzymania konta e-mail AGH dla organizacji studenckiej lub koła naukowego należy przesłać skan wypełnionego formularza (wniosek - założenie konta pocztowego dla organizacji studenckiej) do Centrum Spraw Studenckich na adres dss@agh.edu.pl. Wniosek powinien być wysłany z adresu w domenie @agh.edu.pl.
All rights reserved © 2022 Akademia Górniczo-Hutnicza