Skip to content ↓

USOS

Opis usługi

USOS - system informatyczny do kompleksowej obsługi toku studiów składający się z wielu modułów dostępnych dla studentów i pracowników AGH związanych z procesem dydaktycznym na Uczelni.

Informacja

Usługa USOS realizowana jest przez Dział Utrzymania Systemów Obsługi Studiów przy współpracy z Centrum Rozwiązań Informatycznych AGH.

Dla kogo

pracownicy, doktoranci, studenci

Adres usługi

Wsparcie usługi

  • W razie problemów technicznych i merytorycznych z systemem USOS należy kontaktować się z Działem Utrzymania Systemów Obsługi Studiów (e-mail: pomoc-usos@agh.edu.pl).
  • W celu założenia konta do Poczty AGH potrzebnego do zalogowania się do usługi USOS przez SSO AGH należy postępować zgodnie z instrukcją: Zakładanie konta pocztowego.
  • Aby zmienić lub zresetować hasło do SSO AGH należy przejść na stronę: Zmiana i resetowanie hasła do SSO.
  • W przypadku innych problemów z logowaniem do usługi należy kontaktować się z Pomocą IT.

Usługi powiązane

Poczta AGH, SSO AGH

Sposób korzystania

Dostęp do usługi USOS jest możliwy dla pracowników związanych z procesem dydaktycznym Uczelni oraz studentów posiadających konta pocztowe w domenie @agh.edu.pl lub @student.agh.edu.pl. Szczegóły na temat zakładania konta pocztowego są dostępne w instrukcji: Zakładanie konta pocztowegoKorzystanie z usługi następuje za pomocą przeglądarki internetowej. Logowanie do systemu USOS odbywa się za pomocą usługi SSO AGH. Szczegóły dostępne w instrukcji: Logowanie do USOS.

Instrukcje

Częste pytania (FAQ)

Szczegóły dostępne w instrukcji: Logowanie do USOS.

Logowanie do usługi USOS jest realizowane za pośrednictwem SSO AGH, w związku z tym zmiana i resetowanie hasła opisane są w instrukcji: Zmiana i resetowanie hasła do SSO.

W razie problemów technicznych lub merytorycznych z systemem USOS należy kontaktować się z Działem Utrzymania Systemów Obsługi Studiów (e-mail: pomoc-usos@agh.edu.pl).

Stopka